Keskendume TERVISE TOETAMISELE, ÕIGETELE TOIDUVALIKUTELE ja TOITAINETERIKKUSELE, samuti TOIDU KVALITEEDILE. Meie poolt pakutavates menüüdes on toitained tasakaalus. Tasakaalus on ka loomsed ja taimsed toiduained – menüüdes on rikkalikult taimset toitu, suur osa sellest toorena või kergelt kuumutatuna. Kui toiduvalikus pole päeva jooksul kala, jääb vajaka D-vitamiinist. Suvel tuleb selle puuduse korvamiseks viibida päikese käes, talvel tarbida D-vitamiini toidulisandina.

Meie menüüd sobivad nii naistele kui meestele ning loomulikult ka lastele. Naiste portsjonid on natuke väiksemad kui meestel ning laste portsjonid veelgi väiksemad. Lastele ja eakatele oleme koostanud eraldi menüüd, kus on suurem rõhk lastepärastel toitudel ja eakatele meelepärastel roogadel.

Kui te ei soovi ja teie keha seda ei vaja, siis ei pea te nii suuri koguseid sööma, nagu menüüdes ette nähtud. Välja arvatud alakaalu korral, kui eesmärgiks on kehakaalu tõsta.

Jooge toidukordade vahel puhast vett, vältige maitsestatud jooke. Tarbige soovi korral põhitoidu kõrvale rohkem täisteraleiba.