Meie kaalulangetavad toitumiskavad on toitainete poolest tasakaalus ja tervislikud. Oleme oma toitumiskavad koostanud nii, et kaal langeks tervislikult süües, mitte end näljutades või toiduvalikut liigselt piirates. Kaalu langetamisel pöörame tähelepanu eeskätt süsivesikute õigele valikule. Menüüsse tuleb valida aeglaselt vabanevad süsivesikud ning igal toidukorral nende koguseid kontrollida. Mõned süsivesikuterikkad toiduained on kaalusõbralikumad, neid võib süüa rohkem.

Neile, keda kimbutab alakaal, pakume kehakaalu tõstvaid menüüsid. Kaalu suurendamine peab samuti toimuma tervist kahjustamata. Vältida tuleb rammusate toiduainete valikuta söömist, menüüsse tuleb lülitada suurema kaloraažiga toitainetihedad toidud. Sarnaselt kaalulangetavate toitumiskavadega on ka meie kaalutõstvad toitumiskavad tervislikud, neiski on kõik toitained tasakaalus ja nad ei sisalda „rämpstoitu“. Kehakaalu normaliseerudes soovitame üle minna tavalisele tervislikule toiduvalikule, millega väldite edasist kaalutõusu.

Oluline on toitumise regulaarsus. Süüa tuleks viis korda päevas, võttes põhitoidukordade – hommiku-, lõuna- ja õhtusöögi vahel ooteid ehk vahepalasid.

Meie kaaluteraapia keskusse pöördudes saate osaleda temaatilistel koolitustel. Samuti pakume kolmest ja viiest kaalunõustamisest koosnevaid nõustamispakette. Kaaluteraapia keskuse kodulehel www.kaotakaalu.ee on toodud ka ainevahetuse analüüsid, mida saab teostada meie toitumisterapeutide vahendusel.