KEHAKAALU TERVISLIKU LANGETAMISE TOITUMISKAVA

12.0032.00

Kehakaalu langetamiseks ja normaalse kehakaalu hoidmiseks on kõige tervislikum ja jätkusuutlikum toitainete poolest tasakaalus regulaarne toitumine, kus peatähelepanu on pööratud süsivesikute õigele valikule.

Olemas on nii 1-nädalased toitumiskavad kui ka 3-nädalane komplekt.

Tootekood: - Kategooria:

Kirjeldus

TERVISLIK KEHAKAALU LANGETAV TOITUMISKAVA

Kehakaalu langetamiseks ja normaalse kehakaalu hoidmiseks on kõige tervislikum ja jätkusuutlikum toitainete poolest tasakaalus regulaarne toitumine, kus peatähelepanu on pööratud süsivesikute õigele valikule.

Kaaluprobleemide tekkimine sõltub eeskätt sellest, kas tarbitakse kiiresti või aeglaselt imenduvaid süsivesikuid. Toiduainetes sisalduvate süsivesikute koostis ja omadused on erinevad. Meie toitumiskavadesse on spetsiaalselt valitud madalama glükeemilise koormusega (GK) ehk aeglasemalt imenduvad süsivesikud ning toitumiskavasid koostades on arvestatud ka muid kehakaalu mõjutavad tegureid.

Kuna erinevatest toiduainetest saadud kalo­rid võivad organismile erinevalt mõjuda, pole mõistlik toitude üldise kaloraaži piiramist omaette eesmärgiks seada. Kaloraaži vähendades piirame reeglina ka toitainete saamist, mis on kehale elutähtsate funktsioonide täitmiseks hädavajalikud. Samuti viib nälgimine paratamatult ülesöömisele, sest meie keha füsioloogiline vastus nälgimisele on söögiisu suurenemine.

Meie toitumisnõustajate kümne aasta pikkune kogemus näitab, et toidu üldise kaloraaži piiramine töötab vaid lühiajalises plaanis või ei toimi üldse. Paljud ülekaalulised söövad tegelikult liiga vähe, aeglustades oma ainevahetust ning jättes organismi toitainetepuudusse. Neil juhtudel soovitame kaalu langetamiseks süüa koguseliselt rohkem ja sageli ka kõrgema kaloraažiga toitu. Oluline on süüa regulaarselt, tarbida igal toidukorral väiksemaid portsjone ning kontrollida toiduainete glükeemilist koormust ehk mõju veresuhkru tasemele.

Väga tähtis on valida igasse toidukorda õiged toiduained. Kui soovite selles tuge, valige toitumiskava koos toitumisnõustamisega, et saaksime õige toitumisega alustamisel abiks olla.

Etteantud nädalane toitumiskava aitab mõista kaalu normaliseerimiseks vajaliku toitumise olemust. Et see omaseks saaks, tuleks toitumiskava teadlikku kujundamist jätkata vähemalt 3 nädalat – edaspidi muutub õige toitumine juba iseenesestmõistetavaks. Kaal langeb küll suhteliselt pikkamööda, kuid saavutatu jääb püsima. Tervislik kaalulangus ühe kuu jooksul on 2-3 kg, mitte rohkem.

Kui valitud toitumiskava teile mingil põhjusel ei sobi, võtke ühendust meie nõustajaga, kes aitab selgitada põhjusi ning annab individuaalseid soovitusi.

Menüü autor on toitumisterapeut Annely Soots

Lisainfo

Vali endale toitumiskava

1. nädal, 2. nädal, 3. nädal, 1.-3. nädal